سایت تبلیغاتی اس دی سایت - SDsite

- مکمل گیاه ضد استرس ضد سرما ,

راه های متعددی برای حفاظت گیاهان از سرما زدگی و گرما زدگی وجود دارد با این وجود هیچ یک از آنها با محصول تیوفرقابل رقابت نمی باشد. این محصول دارای 60 نوع ماده معدنی، 3 نوع اسید و باکتری های بی خطر و اسید های آمینه و پروتئین های مفید و لازم برای گیاه می باشد که علاوه بر مقاوم سازی گیاه به عنوان مکمل غذایی بر رشد گیاه و کیفیت محصول تاثیرفوق العاده ای دارد. برای همه محصولات کشاورزی شامل انواع درختان ، میوه و سبزی و صیفی جات ، انواع مزارع و باغ ها و گلخانه ها قابل استفاده می باشد. افزایش مقاومت گیاه در برابر سرما و یخ زدگی کاهش عوارض ناشی از سرما زدگی دیر رس بهاره و زود رس پاییزه

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
ضدیخ و ضد استرس

ضدیخ و ضد استرس

ضدیخ و ضد استرس
مشهد. حیابان کوهسنگی

spm.co90@yahoo.com
۵۶۵

توضیحات

راه های متعددی برای حفاظت گیاهان از سرما زدگی و گرما زدگی وجود دارد با این وجود هیچ یک از آنها با محصول تیوفرقابل رقابت نمی باشد.

این محصول دارای 60 نوع ماده معدنی، 3 نوع اسید و باکتری های بی خطر و اسید های آمینه و پروتئین های مفید و لازم برای گیاه می باشد که علاوه بر مقاوم سازی گیاه به عنوان مکمل غذایی بر رشد گیاه و کیفیت محصول تاثیرفوق العاده ای دارد.

برای همه محصولات کشاورزی شامل انواع درختان ، میوه و سبزی و صیفی جات ، انواع مزارع و باغ ها و گلخانه ها قابل استفاده می باشد.

  • افزایش مقاومت گیاه در برابر سرما و یخ زدگی
  • کاهش عوارض ناشی از سرما زدگی دیر رس بهاره و زود رس پاییزه

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۲۳۳۴

بازدید دیروز

۴۰۹۱

بازدید ماه

۸۸۶۳۵

بازدید کل

۱۳۴۶۱۴۸۱۷

افراد آنلاین

۱۷۱

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 200000 ریال
هر ستاره اضافه 200000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط


اس دی سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.