سایت تبلیغاتی اس دی سایت - SDsite

- دزدگیر کفش , گیت سه لوپ , دزدگیر لوپ دار , دزدگیر کیف , دزدگیر هایپر مارکت , گیت eas , گیت اسپایدر , دزدگیر چینی , دزدگیر فروشگاهی ,

تگ به لوازمی که قرار است از آنها محافظت شود متصل می گردد و برای هر کالایی تگ مخصوص به خود را باید استفاده کرد ، به طور مثال برای پوشاک از تگ های گلف ، شل ( صدفی ) ، یوفو (x40 )، عدسی و برای کتاب ، پلاسکو و یا هایپر مارکت ها از لیبل های نرم  و برای کیف و کفش و یا لوازمی که نمی توا آنها را سوراخ نمود از بند لنیارد به همراه تگ پنسیل یا دیگر تگ های سخت می توان استفاده کرد . شركت حفاظتي سايا مفتخر است با ارائه قویترین و بروز ترین سیستم های ضد سرقت فروشگاهی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت شما را در برطرف نمودن مشکلی به نام سرقت یاری دهد. متفاوت باشید !!! وقتی هزینه می کنید ، بهترین ها حق شماست. مدیرفروش : 09131153089

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دزدگیرهای فروشگاهی-سیستم اعلام سرقت مغازه – دزدگیر مغازه- گیت فروشگاهی- تگ و لیبل

دزدگیرهای فروشگاهی-سیستم اعلام سرقت مغازه – دزدگیر مغازه- گیت فروشگاهی- تگ و لیبل

دزدگیرهای فروشگاهی-سیستم اعلام سرقت مغازه – دزدگیر مغازه- گیت فروشگاهی- تگ و لیبل
اصفهان-خيابان پروین- صندوق پستي: 81985/155

saya.sec@yahoo.com
۵۶۷۲

توضیحات

تگ به لوازمی که قرار است از آنها محافظت شود متصل می گردد و برای هر کالایی تگ مخصوص به خود را باید استفاده کرد ، به طور مثال برای پوشاک از تگ های گلف ، شل ( صدفی ) ، یوفو (x40 )، عدسی و برای کتاب ، پلاسکو و یا هایپر مارکت ها از لیبل های نرم  و برای کیف و کفش و یا لوازمی که نمی توا آنها را سوراخ نمود از بند لنیارد به همراه تگ پنسیل یا دیگر تگ های سخت می توان استفاده کرد .

شركت حفاظتي سايا مفتخر است با ارائه قویترین و بروز ترین سیستم های ضد سرقت فروشگاهی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت شما را در برطرف نمودن مشکلی به نام سرقت یاری دهد.

متفاوت باشید !!! وقتی هزینه می کنید ، بهترین ها حق شماست.

مدیرفروش : 09131153089

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۲۸۶۹

بازدید دیروز

۵۸۰۵

بازدید ماه

۱۳۷۶۸۰

بازدید کل

۱۳۴۶۶۳۸۶۲

افراد آنلاین

۱۸۲

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 200000 ریال
هر ستاره اضافه 200000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط


اس دی سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.