سایت تبلیغاتی اس دی سایت - SDsite

- خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 , 2012,

     خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 : 2012  ISO10004 : 2012 چیست؟ سیستمی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای و نظارت بر فرآیندهای اثر بخش و کارا در مورد پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان می باشد. دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 : 2012   - فراهم آوردن منابع برای دسترسی به چارچوبی برای رضایتمندی مشتریان -  بالا بردن توانمندی سازمان برای افزایش رضایتمندی مشتریان - افزایش قابلیت سازمان برای پاسخگویی به نظرات مشتریان - کمک به سازمان برای ایجاد رویکرد مشتری محور و ارتباط مستمر و پویا با مشتریان - پی ریزی مبنایی برای بازنگری و تحلیل مداوم فرآیند پایش و اندازه گیری - تشخیص و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان - و دهها مزیت دیگر         تعاریف: - مشتری: فرد یا سازمانی که محصول یا خدمتی را دریافت می کند . - بازخورد: بازگشت دیدگاه ها، نظرات و شکایت یا رضایت به محصولات یا خدمات از سوی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 : 2012

خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 : 2012

خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 : 2012
تهران خیابان پاسداران روبروی بیمارستان لبافی نژاد

sa_vaziri@yahoo.com
۷۷۶

توضیحات

 

   خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 : 2012

 ISO10004 : 2012 چیست؟

سیستمی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای و نظارت بر فرآیندهای اثر بخش و کارا در مورد پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان می باشد.

دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 : 2012

  - فراهم آوردن منابع برای دسترسی به چارچوبی برای رضایتمندی مشتریان

-  بالا بردن توانمندی سازمان برای افزایش رضایتمندی مشتریان

- افزایش قابلیت سازمان برای پاسخگویی به نظرات مشتریان

- کمک به سازمان برای ایجاد رویکرد مشتری محور و ارتباط مستمر و پویا با مشتریان

- پی ریزی مبنایی برای بازنگری و تحلیل مداوم فرآیند پایش و اندازه گیری

- تشخیص و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان

- و دهها مزیت دیگر

        تعاریف:

- مشتری: فرد یا سازمانی که محصول یا خدمتی را دریافت می کند .

- بازخورد: بازگشت دیدگاه ها، نظرات و شکایت یا رضایت به محصولات یا خدمات از سوی مشتری

- رضایت مندی مشتری: برداشت مشتری از درجه ای که الزامات مشتری در آن برآورده شده اند

       شرح خدمات ISO10004 : 2012

       -  تعیین و تدوین خط مشی و اهداف پایش و اندازه گیری مشتری.

       - -  طبقه بندی مشتریان با توجه به عملکرد ورضایت آنها از سازمان

       - تهیه و تدوین روشی جهت شناسایی انتظارات مشتری

       - تدوین و ارائه روشهایی جهت بدست آوردن اطلاعات بازخورد برای بهبود رضایت مشتری

       - تهیه و تدوین شاخصهای کلیدی عملکرد پایش و اندازه گیری مشتری

       - ارائه روشی جهت دریافت و ردیابی نظرات و شکایات

       - تحلیل و ارزیابی نظرات و شکایات  به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمت به مشتری

      - ارائه روشی جهت جمع آوری و تحلیل داده های مشتری

      - ارائه روشی جهت ممیزی فرآیند پایش و اندازه گیری رضایت مشتری

      - مسئولیت انجام ، مهلت اجرا ، بررسی اقدامات بعمل آمده و اثر بخش بودن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه

      - بهبود مداوم اثر بخشی و کارایی پایش و اندازه گیری رضایت مشتری

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۸۶۶

بازدید دیروز

۲۰۱۱

بازدید ماه

۷۵۳۶۱

بازدید کل

۱۳۴۶۰۱۵۴۳

افراد آنلاین

۳۳۷

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 200000 ریال
هر ستاره اضافه 200000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط


اس دی سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.