سایت تبلیغاتی اس دی سایت - SDsite

- خرید ملک در اندیشه , خرید آپارتمان در اندیشه,

مشاورین مسکن نوین اندیشه فرصت سکونت و سرمایه گذاری در اندیشه. با توجه به گسترش شهرنشینی در حومه شهر تهران ، ساختار تازه تاسیس شهر جدید اندیشه و همچنین تنوع سبک ساختاری در فازهای مختلف این شهر، امکان خرید ملک در اندیشه با هرسبک و سیاقی را امکانپذیر خواهد کرد، به عنوان مثال ساختار ویلایی در فاز سوم اندیشه در متراژهای متنوع ، بافت آپارتمانی با متراژهای نسبتا بزرگ در فاز چهارم ، ترکیبی از بافت آپارتمانی و ویلایی در فاز دوم و نهایتا بافت آپارتمانی فاز یک با تنوع متراژ که غالبا واحدهایی با متراژ کوچک و متوسط را در بردارد، که همین امر و همچنین باتوجه به در دسترس بودن امکاناتی همچون بازار، مدرسه، مجموعه های ورزشی و ... شهر جدید اندیشه، خصوصا فاز یک اندیشه را به فرصت مناسبی جهت سکونت و سرمایه گذاری تبدیل کرده است، از این رو مشاوران مسکن نوین با کامل ترین اطلاعات از قیمت و ساختار کلی منطقه کمک شایانی در راستای بهترین انتخاب به مراجعین گرامی خواهند داشت و  میتوانند اطلاعات کافی جهت رهن و اجاره، فروش و خرید آپارتمان در اندیشه را در اختیار شما عزی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
خرید ملک در اندیشه

خرید ملک در اندیشه

خرید ملک در اندیشه
اندیشه فاز یک ارغوان دوم

maskannovin2018@gmail.com
۴۱۶

توضیحات

مشاورین مسکن نوین اندیشه

فرصت سکونت و سرمایه گذاری در اندیشه. با توجه به گسترش شهرنشینی در حومه شهر تهران ، ساختار تازه تاسیس شهر جدید اندیشه و همچنین تنوع سبک ساختاری در فازهای مختلف این شهر، امکان خرید ملک در اندیشه با هرسبک و سیاقی را امکانپذیر خواهد کرد، به عنوان مثال ساختار ویلایی در فاز سوم اندیشه در متراژهای متنوع ، بافت آپارتمانی با متراژهای نسبتا بزرگ در فاز چهارم ، ترکیبی از بافت آپارتمانی و ویلایی در فاز دوم و نهایتا بافت آپارتمانی فاز یک با تنوع متراژ که غالبا واحدهایی با متراژ کوچک و متوسط را در بردارد، که همین امر و همچنین باتوجه به در دسترس بودن امکاناتی همچون بازار، مدرسه، مجموعه های ورزشی و ... شهر جدید اندیشه، خصوصا فاز یک اندیشه را به فرصت مناسبی جهت سکونت و سرمایه گذاری تبدیل کرده است، از این رو مشاوران مسکن نوین با کامل ترین اطلاعات از قیمت و ساختار کلی منطقه کمک شایانی در راستای بهترین انتخاب به مراجعین گرامی خواهند داشت و  میتوانند اطلاعات کافی جهت رهن و اجاره، فروش و خرید آپارتمان در اندیشه را در اختیار شما عزیران قراردهند. مسکن نوین دارای مجوز رسمی از اتحادیه املاک و مستغلات بوده و با چندین ساله سابقه، مرکزی مطمئن برای مراجعین عزیز جهت فروش و خرید ملک در اندیشه میباشد.

هدف مشاوران مسکن نوین ارائه صادقانه ترین و به روز ترین اطلاعات فروش و خرید املاک در اندیشه به مشتریان گرامی میباشد. این گروه احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره میکوشد رضایت هرچه بیشتر مشتریان گرامی را جلب نماید .
اگر قصد فروش و خرید ملک در اندیشه و حومه را دارید حتما از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.
اطلاعات تماس
تلفن ثابت : 65522899-021
وب سایت: http://maskannovin.com 
ایمیل: info@maskannovin.com
آدرس: شهرجدید اندیشه فاز یک – نبش خیابان دوم غربی (ارغوان دوم)

خرید ملک در اندیشه , خرید آپارتمان در اندیشه , خرید ملک در اندیشه فاز یک , خرید آپارتمان در اندیشه فاز یک , خرید و فروش ملک در اندیشه , خرید و فروش آپارتمان در اندیشه , مشاور املاک در اندیشه فاز یک , مشاور املاک در اندیشه

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۹۰۶

بازدید دیروز

۴۹۴۷

بازدید ماه

۶۷۱۸۴

بازدید کل

۱۳۴۵۹۳۳۶۶

افراد آنلاین

۶۹

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 200000 ریال
هر ستاره اضافه 200000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط


اس دی سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.