سایت تبلیغاتی اس دی سایت - SDsite

- هموژن شیر هموژن دست دوم هموژن کارکرده فروش هموژن قیمت هموژن هموژن بهساز ,

  خریدار و فروشنده انواع هموژن دست دوم در صنایع لبنی و نوشیدنی با ظرفیت های مختلف از برند های معروف  . هموژن چیست؟ هموژنیزه کردن یعنی چه؟ درون شیر لیپیدها یا همان چربی هائی وجود دارند که قطر گویچه های آنها به یک اندازه نبوده و بزرگ و کوچک می باشند و وقتی ما شیر را گرم می کنیم مشاهده می کنیم که به صورت سر شیر روی شیر پخش می شوند و یا بصورت خامه در شیر خام روی سطح شیر را می گیرند ، برای اینکه این پدیده پیش نیاید و چربی موجود در شیر در تمامی حجم شیر یا ماست یا .... بطور یکنواخت حضور داشته باشند و از طرفی هضم لبنیات بهتر صورت پذیرد و شیر را هموژنیزه ( همگن – هم اندازه ) می کنند و  گویچه های چربی با آب داخل شیر و سفیدی و ... کلیه مواد داخل شیر به یک اندازه می شود و به هم می چسبند و دیگر چربی بالا نمی آید . این پدیده را با دستگاهی به نام هموژنایزر انجام می دهند ، هموژنایزر دستگاهی است که حجم زیاد شیر را بوسیله پیستونهای قدرتمند خود از یک مجرای ریز ( کوچکتر از ته سوزن ) با فشار 200bar ( 200 متر بر ثانیه ) عبور می دهد و شیر با آن ف

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
هموژنایزر کارکرده

هموژنایزر کارکرده

stocksteel021@gmail.com
۳۳۵

توضیحات

 

خریدار و فروشنده انواع هموژن دست دوم در صنایع لبنی و نوشیدنی با ظرفیت های مختلف از برند های معروف 

.

هموژن چیست؟

هموژنیزه کردن یعنی چه؟

درون شیر لیپیدها یا همان چربی هائی وجود دارند که قطر گویچه های آنها به یک اندازه نبوده و بزرگ و کوچک می باشند و وقتی ما شیر را گرم می کنیم مشاهده می کنیم که به صورت سر شیر روی شیر پخش می شوند و یا بصورت خامه در شیر خام روی سطح شیر را می گیرند ، برای اینکه این پدیده پیش نیاید و چربی موجود در شیر در تمامی حجم شیر یا ماست یا .... بطور یکنواخت حضور داشته باشند و از طرفی هضم لبنیات بهتر صورت پذیرد و شیر را هموژنیزه ( همگن – هم اندازه ) می کنند و  گویچه های چربی با آب داخل شیر و سفیدی و ... کلیه مواد داخل شیر به یک اندازه می شود و به هم می چسبند و دیگر چربی بالا نمی آید .

این پدیده را با دستگاهی به نام هموژنایزر انجام می دهند ، هموژنایزر دستگاهی است که حجم زیاد شیر را بوسیله پیستونهای قدرتمند خود از یک مجرای ریز ( کوچکتر از ته سوزن ) با فشار 200bar ( 200 متر بر ثانیه ) عبور می دهد و شیر با آن فشار خیلی خیلی زیاد به سر یک هد از جنس تیتانیوم یا فولاد محکم برخورد می کند و سلولهایش می شکند و تمامی چربی و مواد داخل شیر با ماده هموژنیزه شونده با هم تقریباً محلول می شوند و از هم جدا  نمی شوند .

حال اگر از این شیر ماست تهیه شود دیگر روی آن را رویه نمی بندد ولی چربی در کل ماست بطور یکنواخت تقسیم شده است و اگر شیر نوشیدنی تهیه گردد روی شیر خامه یا سرشیر نمی بندد و هضم و جذب آن نیز بهتر می شود .

.

جهت اطلاع از :

قیمت هموژن ایرانی

قیمت هموژن ایتالیایی

قیمت هموژن خارجی

قیمت هموژن بهساز دست دوم

,....

 

قیمت دیگر دستگاه آلات صنایع لبنی و نوشیدنی با شماره تماس زیر تماس بگیرید.با تشکر

مهندس پاکان

09125774839

دفتر مرکزی :

تهران شوش فدائیان اسلام بنگاه بزرگ پارس مهدی/جلوه سابق

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۱۲۶۶

بازدید دیروز

۳۳۸۷

بازدید ماه

۷۹۱۴۸

بازدید کل

۱۳۴۶۰۵۳۳۰

افراد آنلاین

۱۸۵

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 200000 ریال
هر ستاره اضافه 200000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط


اس دی سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.