سایت تبلیغاتی اس دی سایت - SDsite

- آکواریوم,آکواریوم گیاهی,آکواریوم پلنت,آکواریوم آب شور,تراریوم,پالاداریوم,بام سبز,دیوار حباب,دکوراسیون داخلی,

آبسان شرکت آبسان ، با پشتوانه دانش و تجربه متخصصین مجرب و کار آزموده در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون سبز تاکنون پروژه‌های بسیاری به انجام رسانده است. گروه متشکل از کادری حرفه‌ای و باسابقه‌ای درخشان بوده که با داشتن دید قوی و تحصیلات، در زمینه طراحی دکوراسیون سبز در بخش طراحی و اجرا بسیار مسلط عمل می‌کنند. فعالیت گروه در زمینه طراحی و اجرای انواع دکوراسیون سبز شامل انواع آکواریوم، تراریوم، ریپاریوم، پالوداریوم، بام سبز،دیوار آب، دیوار حباب و... می باشد. گروه آبسان از ابتدای فعالیت خود با تکیه‌بر علم روانشناسی و تأکید بر نیاز جامعه امروزی کوشیده است فضاهایی مناسب با نیاز و سلیقه امروز را طراحی و اجرا نماید. سلیقه‌ی فکری، عاطفی و مذهبی کارفرما برای گروه همواره بسیار دارای اهمیت است، کارشناسان گروه از ابتدای طراحی تمامی این اصول را از طریق مشاوره و نظرسنجی از کارفرمایان و مشتریان بررسی‌ کرده و در مرحله طراحی و اجرا، جزءبه‌جزء در نظر می‌گیرند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان حرفه‌ای گروه آبسان، با

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
آکواریوم گیاهی ( پلنت ) در مشهد - آبسان

آکواریوم گیاهی ( پلنت ) در مشهد - آبسان

آکواریوم گیاهی ( پلنت ) در مشهد - آبسان
مشهد-ابتدای اقبال لاهوری 5

amirrezaamini19@gmail.com
۶۴۵

توضیحات

آبسان

شرکت آبسان ، با پشتوانه دانش و تجربه متخصصین مجرب و کار آزموده در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون سبز تاکنون پروژه‌های بسیاری به انجام رسانده است. گروه متشکل از کادری حرفه‌ای و باسابقه‌ای درخشان بوده که با داشتن دید قوی و تحصیلات، در زمینه طراحی دکوراسیون سبز در بخش طراحی و اجرا بسیار مسلط عمل می‌کنند. فعالیت گروه در زمینه طراحی و اجرای انواع دکوراسیون سبز شامل انواع آکواریوم، تراریوم، ریپاریوم، پالوداریوم، بام سبز،دیوار آب، دیوار حباب و... می باشد.

گروه آبسان از ابتدای فعالیت خود با تکیه‌بر علم روانشناسی و تأکید بر نیاز جامعه امروزی کوشیده است فضاهایی مناسب با نیاز و سلیقه امروز را طراحی و اجرا نماید. سلیقه‌ی فکری، عاطفی و مذهبی کارفرما برای گروه همواره بسیار دارای اهمیت است، کارشناسان گروه از ابتدای طراحی تمامی این اصول را از طریق مشاوره و نظرسنجی از کارفرمایان و مشتریان بررسی‌ کرده و در مرحله طراحی و اجرا، جزءبه‌جزء در نظر می‌گیرند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان حرفه‌ای گروه آبسان، با ما تماس بگیرید.

کلیه خدمات دارای شش ماه گارانتی ویک سال خدمات پس ازفروش میباشد.

تماس باما

تلفن همراه:

09157025878 - 09155000418

ادرس:مشهد ابتدای اقبال لاهوری 5

شماره تلگرام: 09216832035

تلگرام کانال@absandesign

 اینستاگرام صفحه  https://www.instagram.com/absandesign

آدرس سایت : http://absandesign.ir/

 

 

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



بازدید روز

۱۹۵۹

بازدید دیروز

۴۰۹۱

بازدید ماه

۸۸۲۶۰

بازدید کل

۱۳۴۶۱۴۴۴۲

افراد آنلاین

۱۹۴

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 200000 ریال
هر ستاره اضافه 200000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط


اس دی سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.