سایت تبلیغاتی اس دی سایت - SDsite

- تناسب اندام – لاغري – بانوان – جوان سازي – رژيم – رفع غبغب – رفع سلوليت – كاهش سايز – اكسليس – اي پي جي – بدون درد – بدون عوارض –,

مرکز تخصصی تناسب اندام و رژیم درمانی ناميک، با بهره گيری از برتــرين و پیشرفته ترین تجهــيزات و فنــاوری های نـوين مطــــرح لاغـری وزيبــايی که دارای اسـتاندارد هـــای FDA آمریکا، CE اروپا وتاییدیه وزارت بهــداشــت و درمـان ایران هستند، خدمات تخصصی تناسب اندام جهت پيكرتراشی و لاغری موضعی و زيبايی بدن، خدمات جوان سازی و زيبايی صورت و همچنین خدمات مشاوره ای رژيم درمانی را در يك محيط كاملاً تخصصی و علمی جهت بانوان محترم ارایه می نماید. از امتیازات ويژه ما، ارائه خدمات VIP توسط كادر متخصص بانو، در محيطی مدرن، آرام و امن به بانوان بزرگوار این مرز و بوم می باشد.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
كلينيك ناميك

كلينيك ناميك

كلينيك ناميك
سعادت آباد – ميدان كاج – سرو شرقي – كوچه رشادت – پلاك 5 طبقه دوم – واحد 3

namikcliniclady@gmail.com
۲۹۴

توضیحات

مرکز تخصصی تناسب اندام و رژیم درمانی ناميک، با بهره گيری از برتــرين و پیشرفته ترین تجهــيزات و فنــاوری های نـوين مطــــرح لاغـری وزيبــايی که دارای اسـتاندارد هـــای FDA آمریکا، CE اروپا وتاییدیه وزارت بهــداشــت و درمـان ایران هستند، خدمات تخصصی تناسب اندام جهت پيكرتراشی و لاغری موضعی و زيبايی بدن، خدمات جوان سازی و زيبايی صورت و همچنین خدمات مشاوره ای رژيم درمانی را در يك محيط كاملاً تخصصی و علمی جهت بانوان محترم ارایه می نماید.
از امتیازات ويژه ما، ارائه خدمات VIP توسط كادر متخصص بانو، در محيطی مدرن، آرام و امن به بانوان بزرگوار این مرز و بوم می باشد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۲۵۰۲

بازدید دیروز

۴۰۹۱

بازدید ماه

۸۸۸۰۳

بازدید کل

۱۳۴۶۱۴۹۸۵

افراد آنلاین

۲۰۹

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 200000 ریال
هر ستاره اضافه 200000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط


اس دی سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.