سایت تبلیغاتی اس دی سایت - SDsite

- چاپ سالنامه چاپ سررسید سررسید سالنامه شرکت تیج تیج استور هدایای تبلیغاتی چاپ و تبلیغات سر رسید اروپایی دفترچه یادداشت ساک پارچه ای ست مدیریتی ,

    نوع جلد: گالینگور نوع کاغذ: تحریر 100 و 70 گرم ابعاد: 13 در 21 نوع صحافی : ته دوخت دارای پاکت و کش نگهدارنده   سررسید روزشمار، سررسیدی پرکاربرد به شمار می آید؛ زیرا همه افراد مایل به یادداشت کردن کارهای خود در دفتر یادداشتی تاریخ دار هستند.   سررسید “تیج” در قطع اروپایی (13 در 21) است؛ از همین جهت طرفداران زیادی پیدا کرده.  نوع جلد این سررسید، گالینگور است. گالینگور از قدیمی ترین متریال ساخت جلد به حساب می آید و تنوع رنگی بسیار زیادی دارد. کاغذ استفاده شده در این سررسید تحریر 70 و 100 گرم است، کرم رنگ با چاپ سبز و طوسی است.   رنگ کرم باعث دیرترخسته شدن چشم ها در نگاه کردن به صفحه میشود و به نگارش کمک می کند.   این سررسید شامل  296 صفحه تقویم است که هر صفحه به یک روز اختصاص دارد و پنجشنبه و جمعه در یک صفحه است؛ در ابتدای این سررسید 28 صفحه داریم که در آن ها لحظه تحویل سال، مشخصات فردی، سال در یک نگاه، مناسبت ها، تعطیلات و یادآوری ها چاپ شده است. در 28 صفحه انتهایی ن

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سررسید روز شمار گالینگور

سررسید روز شمار گالینگور

سررسید روز شمار گالینگور
آدرس: تهران ، خیابان جردن ، بالاتر از میرداماد خیابان تابان غربی پ ۶۷ واحد ۴

ibnstads@gmail.com
۲۶۳

توضیحات

 

 

نوع جلد: گالینگور

نوع کاغذ: تحریر 100 و 70 گرم

ابعاد: 13 در 21

نوع صحافی : ته دوخت

دارای پاکت و کش نگهدارنده

 

سررسید روزشمار، سررسیدی پرکاربرد به شمار می آید؛ زیرا همه افراد مایل به یادداشت کردن کارهای خود در دفتر یادداشتی تاریخ دار هستند.

 

سررسید “تیج” در قطع اروپایی (13 در 21) است؛ از همین جهت طرفداران زیادی پیدا کرده.  نوع جلد این سررسید، گالینگور است. گالینگور از قدیمی ترین متریال ساخت جلد به حساب می آید و تنوع رنگی بسیار زیادی دارد.

کاغذ استفاده شده در این سررسید تحریر 70 و 100 گرم است، کرم رنگ با چاپ سبز و طوسی است.

 

رنگ کرم باعث دیرترخسته شدن چشم ها در نگاه کردن به صفحه میشود و به نگارش کمک می کند.

 

این سررسید شامل  296 صفحه تقویم است که هر صفحه به یک روز اختصاص دارد و پنجشنبه و جمعه در یک صفحه است؛ در ابتدای این سررسید 28 صفحه داریم که در آن ها لحظه تحویل سال، مشخصات فردی، سال در یک نگاه، مناسبت ها، تعطیلات و یادآوری ها چاپ شده است.

در 28 صفحه انتهایی نیز اطلاعاتی درباره سفر به دیگر کشور ها و  تجارت بین الملل در اختیار کاربر قرار داده شده است؛ بنابراین این سررسید شامل 352 صفحه(176 برگ) است.

 

سررسید اروپایی روزشمار “تیج”دارای ابعادی مناسب است که می تواند همیشه شما را همراهی کند.

 

تلفن تماس : ۸۸۸۹۷۵۶۷ الی ۹

موبایل: 09395141106

https://tijco.com

https://tijstore.com

 info@tijco.com

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۲۳

بازدید دیروز

۲۲۹۶

بازدید ماه

۹۸۴۵۸

بازدید کل

۱۳۴۶۲۴۶۴۰

افراد آنلاین

۲۴۲

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 200000 ریال
هر ستاره اضافه 200000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط


اس دی سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.