سایت تبلیغاتی اس دی سایت - SDsite

- رولر , رولر سرامیکی , رولر آذرسرام , رولر نسوز , رولر مقاوم , رولر کوره,

رولرهای سرامیکی یکی از اجزای اصلی کوره های پخت کاشی و سرامیک هستند و وظیفه حمل و انتقال کاشی را برعهده دارند. کارخانه صنایع نسوز آذرسرام مرند رولرهای سرامیکی با کیفیت عالی در شرایط عملیاتی بسیار مستحکم از قبیل مقاومت بالا ، پایداری شیمیایی ، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر شوک حرارتی را تولید می نماید. کارخانه صنایع نسوز آذرسرام مرند قابلیت تولید 250000 عدد رولر در سال در ابعاد 1300 میلی متر تا 5000 میلی متر و در قطرهای 25 تا 54 میلی متر را دارا می باشد.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش رولر سرامیکی

فروش رولر سرامیکی

فروش رولر سرامیکی
آذربایجان شرقی - مرند

INFO@AZARCERAM.COM
۲۵۸

توضیحات

رولرهای سرامیکی یکی از اجزای اصلی کوره های پخت کاشی و سرامیک هستند و وظیفه حمل و انتقال کاشی را برعهده دارند. کارخانه صنایع نسوز آذرسرام مرند رولرهای سرامیکی با کیفیت عالی در شرایط عملیاتی بسیار مستحکم از قبیل مقاومت بالا ، پایداری شیمیایی ، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر شوک حرارتی را تولید می نماید.
کارخانه صنایع نسوز آذرسرام مرند قابلیت تولید 250000 عدد رولر در سال در ابعاد 1300 میلی متر تا 5000 میلی متر و در قطرهای 25 تا 54 میلی متر را دارا می باشد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



بازدید روز

۳۶۷۰

بازدید دیروز

۶۹۱۸

بازدید ماه

۱۵۰۶۳۷

بازدید کل

۱۳۴۶۷۶۸۱۹

افراد آنلاین

۱۰۷

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 200000 ریال
هر ستاره اضافه 200000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط


اس دی سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.