" />

سایت تبلیغاتی اس دی سایت - SDsite

- فیلتر هواساز صنعتی, فیلتر آزمایشگاهی, فیلتر بیمارستانی, فیلتر هپا,‌ فیلتر کیسه ای, فیلتر پلیتد, فیلتر لانه زنبوری, فیلتر ویسل, فیلتر کابین رنگ,

فیلترهای ویسل به فیلترهای خورجینی، حفره ای و یا V شکل نیز معروف می باشند. مدیای فیلتر از جنس میکروفایبرگلاس و یا سنتیتیک با چین های خیلی ریز و بهم فشرده مدیا با جداکننده های پلاستیکی حرارتی و یا چسب های مختلف، با فریم فیلتر از جنس ABS و یا پلی استیرن می باشد که بسترهای چین خورده را به شکل Vدر خود جای داده و با چسب های مخصوص درزگیری و هوابندی (sealed) می شود. نوید فیلتر آماده است انواع فیلترهای سفارشی و خاص هواساز صنعتی مشتریان را با ابعاد موردنیاز با عالیترین مدیای ایرانی و خارجی، و کیفیت عالی ، ارسال به سراسر کشور تولید نماید. راههای ارتباطی : دفتر مرکزی: 44785100-44785200-09388007830-09121779599 همچنین از محصولات شرکت در شبکه های مجازی با شماره های های همراه ذکر شده یا ای دی : navidfilter80@ در ایسنتاگرام، فیس بوک، توییتر، واتس اپ، لینکدین و .... بازدید بفرمایید.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فیلتر ویسل#V-cell Filter

فیلتر ویسل#V-cell Filter

navidfilter80@gmail.com
۱۴۲

توضیحات
فیلترهای ویسل به فیلترهای خورجینی، حفره ای و یا V شکل نیز معروف می باشند.
مدیای فیلتر از جنس میکروفایبرگلاس و یا سنتیتیک با چین های خیلی ریز و بهم فشرده مدیا با جداکننده های پلاستیکی حرارتی و یا چسب های مختلف، با فریم فیلتر از جنس ABS و یا پلی استیرن می باشد که بسترهای چین خورده را به شکل Vدر خود جای داده و با چسب های مخصوص درزگیری و هوابندی (sealed) می شود.

نوید فیلتر آماده است انواع فیلترهای سفارشی و خاص هواساز صنعتی مشتریان را با ابعاد موردنیاز با عالیترین مدیای ایرانی و خارجی، و کیفیت عالی ، ارسال به سراسر کشور تولید نماید.

راههای ارتباطی :
دفتر مرکزی: 44785100-44785200-09388007830-09121779599

همچنین از محصولات شرکت در شبکه های مجازی با شماره های های همراه ذکر شده یا ای دی : navidfilter80@ در ایسنتاگرام، فیس بوک، توییتر، واتس اپ، لینکدین و .... بازدید بفرمایید.
 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۵۸۳

بازدید دیروز

۴۹۷۰

بازدید ماه

۵۵۵۳

بازدید کل

۱۳۴۶۹۴۹۹۵

افراد آنلاین

۴۱۳

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 200000 ریال
هر ستاره اضافه 200000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط


اس دی سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.